SPEDIZIONI GRATUITI SU TUTTI I PRODOTTI BUSHNELL

cummerciale 2

Cù u cuntinuu di sviluppu di a nostra vita muderna, in un certu modu, u nostru livellu di vita hà fattu un saltu qualitivu. Questu hè micca solu u fruttu di i sforzi cuntinui di u nostru populu cinese, ma ancu u risultatu di u sforzu cuntinuu di a nostra scienza è tecnulugia. Dunque, avemu sfarenti cuncetti per a dumanda è l'applicazione cuntinua di diverse sostanze Ci sò più idee è cuncetti d'applicazione per cose belle. In l'ultimi anni, u sviluppu di a industria china hè stata rapida, chì hà datu grandi opportunità di sviluppu per a industria di produzione di a Cina.

Cù u cuntinuu sviluppu di e-commerce da Internet hà purtatu un tremendu impattu in u funziunamentu di i fabricatori. Sutta un tale ambiente di sfondate, se i fabbricanti volenu mantene u so vantaghju cumpetitivu in una stampa passu-passu, anu da fà cambiamenti in i trè aspetti di utilizatori, marketing è gestione. Solu tenendu ritmu cù u sviluppu di i tempi ùn sarà micca eliminatu da u mercatu.

1. Sustituite u mudellu tradiziunale di marketing
Da a vendita di prudutti à a vendita di servizii, a publicità è a promozione sò diventati marketing di rete è marketing di bocca. À u listessu tempu, hà subvertitu u prucessu di vendita. In u passatu, u pagamentu era a fine di vendita, è avà hè u principiu di vendita. Perchè u pagamentu torna ùn significa micca solu a vendita di u pruduttu, ma avete l'infurmazioni di un cliente, duvete seguità questa infurmazione è continuà à sviluppà risorse.
2. cuncetti di gestione innovativi
In u passatu, operazioni à grande scala, sempre chì l'ordine pò ottene rendimentu à bassu costu è altu, ma ùn pò micca mantene e clienti per sempre. Avà hè l'era di u sviluppu di l'Internet induve i prezzi sò trasparenti, chì porta à costi elevati è prufitti bassi, è a miseria di i fabricatori, chì porta à a morte di non-innovazione, è teme d'innuvazione. L'ambientu esternu affruntatu da i fabbricanti di serrature di mangu hè diventendu sempri più cumplessu, è cresce a difficultà di u funziunamentu. Stu periodu difficile mette in esigenze più altu u marketing. Cumu implementà i requisiti di trasfurmazione di gestione è di migliurà a vendita, cumminatu cù e pratiche di gestione di i fabbricanti, i fabricanti di morsetti necessanu stabilisce un cuncettu Internet, implementate una strategia "riduzendu i costi operativi", è custruiscenu un sistema di "grande analisi", in modu di per ottene una adattazione più rapida à l'ambiente 3. A strategia hè più forte supportata.
L'amministrazione guiderà più attivamente è riduce i rischi in modu più efficace.
U sviluppu di e-commerce in Internet hà fattu chì parechje cumpagnie di ciuperci fugliassi cumpete cun u "trenu rapidu" di e-commerce, è i fabricanti di hoop hose stanu à l'impattu di u cummerciu elettronicu cù i so vantaghji unichi. sviluppanu canali online Attualmente, ci vole à rinfurzà continuamente a custruzzione di canali offline, per chì ogni fabricatore possa mantene u sviluppu di i tempi, per permette à l'imprese à andà più luntanu.


Tempu di posta: 10-04-2020