
Magnetismu di materia prima
A maiò parte di e pinze sò fatte di diversi gradi d'acciaiu inox. Di solitu, i clienti utilizanu magneti per rilevà a qualità di u materiale. S'ellu ci hè magnetismu, u materiale ùn hè micca bonu. In fatti, hè veru u cuntrariu. U magnetismu significa chì a materia prima hà una durezza è una resistenza elevate. Siccome e pinze attualmente fatte sò generalmente fatte d'acciaiu inox austeniticu cum'è 201, 301, 304 è 316, dopu u trattamentu termicu, e materie prime ponu esse cumpletamente non magnetiche, ma e materie prime aduprate per pruduce e pinze devenu risponde à a durezza è a resistenza à a trazione di u pruduttu stessu. , Cusì a durezza è a resistenza à a trazione ponu esse ottenute solu da u prucessu di laminazione à fretu, chì richiede chì u materiale dolce sia laminatu in una striscia laminata à fretu più fina. Dopu a laminazione à fretu, diventeranu in effetti più dure è genereranu ancu un campu magneticu.
U rolu di e viti di lubrificazione
Attualmente, u stratu galvanizatu nantu à a superficia di e viti placcate in acciaio à u carbonu ghjoca un rolu lubrificante. A maiò parte di e viti in acciaio in i morsetti DIN3017 sò ancu galvanizate, ciò chì pò ghjucà un rolu lubrificante. Sè ùn avete micca bisognu di zincatura, avete bisognu di un cumpostu di cera cum'è lubrificante. In ogni mumentu, u cumpostu di cera serà seccu, a temperatura durante u trasportu o l'ambiente duru causerà a perdita, dunque a lubrificazione diminuirà, dunque hè cunsigliatu di galvanizà ancu a vite in acciaio.


Morsetto à bullone à T cù molla
I morsetti à bullone à T cù molla sò cumunimenti usati in i sistemi di refrigerazione è d'aria di carica di camion pesanti. U scopu di a molla hè di medià l'espansione è a cuntrazione di a cunnessione di u tubu. Dunque, quandu si installa stu morsetto, ci vole à fà attenzione à chì a fine di a molla ùn pò esse cumpletamente falata. Ci sò esattamente dui prublemi à a fine: unu hè chì a molla perde a so funzione di mediazione di l'espansione è a cuntrazione termica è diventa un distanziatore solidu; ancu s'ellu pò riduce un pocu, ùn ci hè assolutamente manera di adattassi à l'espansione è a cuntrazione termica. U secondu hè u riscaldamentu di u sistema di fissaggio, u tubu avarà una pressione di fissaggio eccessiva, dannigherà i raccordi di i tubi è riducerà assai a vita di serviziu di u sistema di fissaggio.