FREE SHIPPING ON ALL BUSHNELL PRODUCTS

nutizie di cumpagnia

U sviluppu di l'e-commerce in Internet hà fattu assai cumpagnie di hose hoop cumpetenu per piglià u "trenu veloce" di e-commerce, è i pruduttori di hose hoop resistanu à l'impattu di e-commerce cù i so vantaghji unichi, cusì e cumpagnie di hose hoop. sò sviluppati canali in linea À questu tempu, hè necessariu di rinfurzà continuamente a custruzzione di canali offline, per chì ogni fabricatore pò seguità u sviluppu di i tempi, per permette à l'imprese per andà più in là.

I morsetti in acciaio inox sò fatti di acciaio d'alta qualità, è u prucessu di fabricazione hè relativamente bonu.Dopu à abbandunà a fabbrica, sò sottumessi à parechje cuntrolli stretti.Sò sicuri è affidabili è anu una forte capacità anti-ruggine è stringhje è sò assai durable.U pruduttu hà una bella apparenza, un funziunamentu faciule, un altu torque liberu è un torque generale.U bordu di a pinza hè liscia è ùn ferisce micca a manguera.L'avvitamentu hè liscia è a fascetta pò esse riutilizzata.Per quessa, i morsetti in acciaio inox sò principarmenti usati per a cunnessione di tubi duri è morbidi, è sò largamente usati in l'interfaccia di tubi d'oliu, di vapore è di liquidu nantu à diversi equipaghji meccanichi cum'è vitture, trattori, navi, motori di benzina, motori diesel, sprinklers, è custruzzione di custruzzione A cunnessione di fognatura, etc., hè u primu di tutti i tipi di cunnessione di mangue.

Diversi metudi di stallazione di fascette
Metudu di stallazione currettu: A pinza di tubu deve esse installata secondu u valore di torque cunsigliatu da u fabricatore.

Metudu di stallazione sbagliatu
1. Ancu s'è u clamp di a manguera pò ancu esse torciata à un valore di torque adattatu, l'articulazione di espansione opera sottu a pressione, chì pruvucarà u clamp di a manguera per fallu da u bordu di u mangu è, eventualmente, causanu a fuga.
2. Ancu s'è a pinza di manghja pò ancu esse torciata à un mumentu adattatu, l'espansione di a manguera è a vibrazione lucale furzà a pinza di u mangu à spustà, facendu chì a manguera per fughje.
3. Ancu s'è u clamp hose pò ancu esse strettu, l'espansione, a cuntrazione è a vibrazione lucale di u tubu farà chì u muru di u tubu sia sottumessu à e forze di taglio, è ancu dannu a forza di u tubu.I morsetti di u mangu cuntinueghjanu a vibrazione è eventualmente causanu a fuga di a manguera.
 


Tempu di post: Apr-10-2020