Cù u sviluppu in u mercatu naziunale è internaziunale, i tipi cumuni di fascette stringitubo in i mercati stranieri sò avà saturati, è u cunsumu di fascette stringitubo hè assai grande, in particulare i tipi cumuni. Tuttavia, cù u sviluppu di a tecnulugia, soprattuttu in l'ultimi dui anni, u mercatu naziunale s'hè avvicinatu à a saturazione, purtendu à una feroce cumpetizione di u mercatu. Certi pruduttori anu ancu fattu guerre di prezzi, purtendu à u caosu in tuttu u mercatu, chì ùn hè micca favurevule à u sviluppu di tutta l'industria. In fatti, hè faciule capisce a situazione attuale analizendu a situazione attuale. A ragione di sta situazione.
Ancu s'è l'iniziu di u mercatu domesticu di hardware hè relativamente prestu, u sviluppu in u periodu più tardi ùn pò micca stà à u listessu livellu. In termini di tipi cumuni, ùn ci hè guasi nisuna lacuna cù i prudutti internaziunali. Ancu u costu di pruduzzione hè relativamente bassu, è u vantaghju di prezzu ùn l'hè micca. Pudete fà prufitti solu secondu a quantità, in termini di tecnulugia avanzata. U sviluppu attuale di u mercatu hè principalmente duvutu à u sviluppu di a tecnulugia chjave domestica, ma i prudutti di alta gamma sò sempre stati un viotu, chì hè insufficiente per risponde à a dumanda di u mercatu.
A differenza cù u mercatu internaziunale hè veramente relativamente grande. L'arretratezza di parechji prucessi porta à u ritardu di u sviluppu tecnologicu, è i prudutti ùn ponu micca risponde à i requisiti di alta precisione di e macchine è di l'ingegneria attuali. Tutte l'imprese ùn ponu micca speculà, devenu garantisce l'alta qualità di i so prudutti, è ùn devenu micca cumpete ferocemente per disturbà e tendenze di i prudutti di u mercatu. Per sviluppà u mercatu attuale, anu bisognu di risolve i prublemi fundamentali di a scienza è di a tecnulugia. In queste circustanze, u sviluppu di a scienza è di a tecnulugia pò mette l'impresa in una pusizione invincibile in u rapidu sviluppu attuale. Ùn ci sò difficultà per sopravvive, solu e persone incompetenti si ritiranu, "l'innuvazione" serà sempre a missione ferma di u nostru fabricatore di tubi!
Data di publicazione: 10 d'aprile 2020